Fxcm Uk Review Forex Fred Hæren


FXCM Online Forex Brokers Anmeldelser Forex Peace Army FOREX FACE ARMY SCAMMERS BEGRENNER AT DU DONRSQUOT BLI MED OSS I DAG RESERVERER FORSTILLINGER 038nbspAll Forex Anmeldelser 038nbspHot Forex Brokers Anmeldelser 038nbspForex Programvareomtaler 038nbspTrading Systems Anmeldelser 038nbspForex Signals Anmeldelser 038nbspForex Anmeldelser 038nbspForex Utdanning Anmeldelser 038nbspForex Forum Omtaler 038nbspForex World Reviews 038nbspHot Forex Svindel PERFORMANCE TEST038nbspAll Forex Tester 038nbspHot Expert Advisor Tester 038nbspForex Signaler Tester 038nbspManaged Forex Tester 038nbspHot Watanabe Forex handelsfolk COURT 038nbspHot Scam varsler Folder 038nbspTraders Court registrere en sak 038nbspTraders Court Se Cases 038nbspTraders Court FAQs UTDANNING amp FORUMS 038nbspForex Utdanning forum 038nbspHot Daily Trading Signaler 038nbspHot Komplett Forex Course 038nbspHot Skulder av Giants 038nbspHot Market Sharks 038nbspForex Community Forums 038nbspCommerce Zone Forums 038nbspHot Live Services Diskusjon 038nbspJoin FPA Forex Forum FOREX KALENDER 038 TOOLS 038nbspHot Forex Nyheter Kalender 038nbspHot Valuta Styrke Tool 038nbspCurrency Converter 038nbspPip 038 Margin Kalkulator 038nbspCurrency Index 038nbspPivot Kalkulator 038nbspInterest Pris 038 Likviditets 038nbspHot Forex Ordliste TODAYrsquoS Vanlige spørsmål ORDLISTE Forum Actions Hurtigkoblinger TODAYrsquoS Marker forumene som lest WHOrsquoS online forum LEDERE Få kode for nettstedet ditt FXCM er en forex megler. FXCM tilbyr MetaTrader4, Active Trader, Mirror Trader, Ninja Trader og Zulu Trade Top Forex trading plattformer. Fxcm tilbyr over 50 valutapar for dine personlige investeringer og handelsalternativer. IBs for FXCM inkluderer TheCurrencyCafe 3. oktober 2011: FXCM bøter av CFTC. Klikk her for å lese om det i FPA39s fora, sammen med FXCM39s svar. 26. februar 2014: FXCM. uk bøtelagt av FCA. Klikk her for å lese om det i FPA39s fora, sammen med FXCM39s svar. Klikk her for å bli med i live diskusjon av Fxcm på vårt forum Be om bildeoppdatering er dette nettstedet ditt Åpent 8211 0 Ikke skyldig 8211 0 Skyldig 8211 0 FPA Review Moderering Team, USA Dato for innlegg: 2006-02-11 Vi har sjekket en forex trading konto med FXCM. Hvis yoursquove handlet forex med denne megleren, vennligst legg en anmeldelse her. Terry Card, Essex, Storbritannia Dato for innlegg: 2015-04-08 Jeg har vært med FXCM i over ti år og har ofte forsvart dem når jeg har sett dårlige anmeldelser, men i de siste månedene har de oppført seg veldig dårlig. Jeg måtte skrive til dem fire ganger over en periode på 4 uker for å få et svar om en handelsrevisjon. Så i kveld ble handelsstasjonen frøs, og handelen min ble tatt ut når deres egne diagrammer viser at det ikke var i nærheten av min stopp. Denne frysing av diagrammer skjer de fleste netter klokken 22.00, og jeg må undre på at dette er deres måte å forsøke å gjenopprette de 250 millioner de mistet nylig. Jeg kunne virkelig ikke anbefale dem som de har vært så fattige nylig. Dato for innlegg: 2015-04-03 JEG DEN STØRSTE SCAMSELSKAPET HISTORIEN HAR NOENSINNE SE. Gjør ingen handel med dem. Ibrsquos henviser aldri kundene dine til dem. Jeg åpnet en konto hos FXCM, og jeg har over 150 klienter, men jeg refererte bare 2 av dem til FXCM. de ringte meg noen ganger for et intervju og de prøvde å spørre hva mine planer er og hvor mye penger jeg er villig til å ta med til selskapet. Jeg sa ikke så mye, og etter at jeg tok med disse 2 klientene, blokkerte de dem fra min ib-portefølje eller pam-konto, og de prøvde å kontakte dem privat. Jeg likte det ikke i det hele tatt, og disse to klientene fortalte meg at vi ikke føler deg komfortabel med den siste samtalen med FScamCM. Etter at de hadde skilt de to kontoene, prøvde jeg å logge inn fra en av mine klientkontoer og handlet for ham privat. de likte ikke det faktum at jeg gjorde ham litt penger og de begynte å blokkere utførelsen min som de ser min ip, og det forårsaket mye ubeleilig og i noen tilfeller tap. de hevder å være STP, men de har et håndteringsbord. betyr at når du mister de profitterer og deres fortjeneste ikke kommer fra spredningen som de hevder, hvis det var tilfellet, ville de ikke ha slippe. slippage for de som ikke vet er når du utfører en handel, og du mottar en feilmelding om at det ikke er noe tilbud på dette tidspunktet. det er den prisen du prøver å utføre basert på plattformen deres, så hvordan kan de si at det ikke er noe tilbud på dette øyeblikket fra banken. hvis du fortsetter å vinne, blokkerer de deg og det er den andre åpenbare grunnen til at de er Market Maker ikke STP. STP megler betyr at det ikke er glidning. Jeg hadde også en handel åpnet på EURO JPY på fredag ​​klokka 18:48. og holdt den åpen over natten med fortjeneste og stopper tap på plass. det var en selgerposisjon og markedet falt langt under min grense, raquo ta fortjeneste raquo med et gap selv og reiste tilbake og slo min grense igjen og handelen lukkede ikke. så markedet rammet min grense to ganger på salg og til og med på rebound-sikkerhetskopien slo det igjen og handelen lukkede ikke. jeg snakket med dem og de gjennomgikk det og på samtalen innrømmer de at ja, markedet rammet grensen min, men handelen var ikke lukket. de fortalte meg ikke bekymre, send det til samsvar og de vil svare og fikse det for deg. Jeg sendte inn en billett og fyren fra samsvaren reagerte helt irrelevant. Jeg har fortsatt mine meldinger med dem videoer og bilder som jeg kan legge ved eller gi til hvem som helst spør. Hvis du åpner en posisjon og du mister, teller de hvert eneste micro pip mot deg. Hvis du åpner en posisjon, og du fortjener plutselig, forteller de deg det som vi har fra bankene. det er tyveri og svindel. vær forsiktig med at alle bo borte fra denne brokeren. Mark, Phoenix, USA Dato for innlegg: 2015-04-01 Kjære Jason, Hvis du vil ta deg tid til å lese innlegget som du svarer på, vil du legge merke til den delen jeg forklarer hvordan jeg satte mitt maks dev-punkt i plattformen min. Det mater ikke hvor jeg satte det, jeg har selv prøvd 500 som en innstilling, og det spiller ingen rolle, jeg går nesten aldri inn eller ut av handel uten flere prisfeil eller krav. Derfor kan jeg ikke ha tillit til handel med noe system som bruker fxcm . Jeg prøvde å forklare dette til mindre enn det vennlige personalet, men de ville ikke høre om det perioden. Jeg ville være mest glad for å lage en video og sende den til deg eller noen andre for å bevise det jeg sier er sant. 2015-03-22 2 Stjerner Jeg bor i USA og har vært trading i mer enn 10 år. Jeg hadde vært med IBFX for flere av dem og hadde aldri hatt et stort problem med dem. Spredene deres var ikke de laveste, men requotes var nesten uhørt. Da de lukkede butikken (takket være Barney Frank-loven) ble jeg transplantert igjen min vilje til FXCM. Grunnen til at jeg sier dette er at jeg har hatt tidligere FXCM-opplevelse, og på grunn av dette var jeg lei meg for å høre at jeg ville bli tvunget til å være med dem again8230 Hovedproblemet jeg har med FXCM er vanskeligheten i å utføre ordrer i ikke bare travle handelstider men også milde handelstider. Jeg kontaktet dem via chatten og forklarte problemet til dem, og personen jeg snakket med, Rafi, fortalte meg at min MT4 maxavviksspredning ble satt til stram (selv om jeg allerede hadde satt maksimal avvik til 5 pips.) Han forklarte at det på slutten viste at det var utført på 0,5. Jeg visste at dette ikke var problemet fordi jeg allerede prøvde flere forskjellige innstillinger (siden da har jeg satt den på 500 som nå ville være 50 pips i henhold til hva Rafi utforsket angående desimaltegnet og jeg fremdeles har til nå mange krav) få minst 50 requtes en økt, og jeg gjør ingen form for høyhastighetshandel. Jeg må bare klikke, klikk klikk, klikk8230 mens du ler mens dette skjer, fordi jeg nå faktisk samhandler med det som om det var et spill. Det tar fra en gang 5 eller 6 til bokstavelig talt 30 sekunder med å klikke for å få ordren til å utføres i eller ute. Gjennom årene har jeg vært med minst et dusin meglere som de fleste ikke er i nærheten lenger. Jeg har opplevd dette med bare et par av dem, og FXCM er en av dem. Å vite min tidligere erfaring med FXCM. Da jeg snakket med Rafi, forklarte jeg veldig tydelig og respektfullt at siden jeg betalte en kommisjon på ethvert handelen, trodde jeg at jeg skulle ha få eller ingen krav, men han sa stort sett nei og skylde det på markedsforhold. Jeg forklarte også at hvis de ville sette meg på en riktig server (mest sannsynlig ECN) eller noe som ville være minst rimelig med hensyn til krav jeg ville bli hos dem og sette inn flere penger, men hvis flere nattlige krav fortsatte ville jeg bli tvunget til å ha å finne en annen megler. Etter at han satte meg på vent i svært lang tid (jeg er sikker på at han håpet jeg bare ville slippe av) Han kom da tilbake og ble ganske uhøflig og hjerteløs og sa ganske mye at jeg skulle gå F uten å egentlig si disse ordene. Jeg har nå søkt THANK GOD TO THIS FORUM over 50 meglere. To av dem tåler testen av gode vurderinger. Irsquoll skal ta en avgjørelse som jeg vil deponere min neste 5k i denne uken mellom de to. Jeg tror mellom disse to fordi vurderinger spesifiserer spesifikt NO REQUOTES og LOW SPREAD ECNrsquos vil ikke bare være rimelig å handle med, men også minst snill og respektfull i deres tilnærming til å gjøre forretninger med meg, deres kunden, likevel FXCM, har alltid vært med meg. Kommentar: Lagt til av Jason Rogers på 2015-03-23 ​​Hei Mark, Takk for din tilbakemelding. Det er ingen re-sitater når du handler hos FXCM. På MT4 kan du få en lsquooff quotesrsquo eller lsquoinvalid pricersquo melding hvis bestillingsprisen som er forespurt, ikke lenger er innenfor din angitte Maksimalavvikstoleranse. Maksimal avvik gjør at du kan begrense slippe på en handel, men den minste maksimale avviket er satt, desto mer sannsynlig kan bestillingen bli avvist, spesielt hvis prisene beveger seg raskt. Derfor anbefaler vi at du øker det maksimale avviksnivået, men husk at det er en handel. Innstilling av lavt maksimumsavvik kan redusere slippe, men kan også bety en høyere avvisningsgrad hvis markedet er flyktig. Økende maksimal avvik kan bidra til å redusere ordrenavvisningsraten, men det indikerer også at du er mer villig til å akseptere slippe som kan oppstå når markedet er mer volatilt. Itrsquos verdt å merke seg at FXCMrsquos MT4-plattformen er unik. Vi har forbedret funksjonaliteten til plattformen Maksimal avvik på plattformen, slik at den bare begrenser negativ glidning, men ikke positiv glidning. Det betyr at uansett hvor høyt eller hvor lavt du angir toleransen for maksimal avvik, vil bestillingen din alltid bli fylt til den beste tilgjengelige prisen fra likviditetsleverandørene, og motta alle fordelene med eventuelle positive slippe thatrsquos tilgjengelig. chris, tyskland, tyskland Dato for innlegg: 2015-03-30 fxcm fikk meg interessert i annonseringen av deres nye indekser cfd produkter som krever marginer som 6 dollar eller så. så jeg gikk til deres nettsted åpnet en konto, deres system spurte meg med hvilket beløp jeg vil kapitalisere min acc og det minste alternativet oppført var 50usd. Jeg valgte 100usd, systemet svelget det uten klager. konto åpnet så jeg deponert 100 usd. neste dag ble min oppsigelse suspendert og de sendte meg krav om at jeg kom opp med en annen 1900-tallet, og sa at handelsmenn med mindre kontoer ikke var statistisk lønnsomme. (ja sikkert, de fleste nybegynnere ville blåse dem 2000e om 5 dager) det er latterlig, fordi hvorfor annonserer de selv cfds med marginer som 6 euro når nye kunder trenger å deponere 2k for å kunne handle disse produktene. (alt ser ut som baiting til meg, lokker klienter i først da trykket for et høyt innskudd de fleste sannsynligvis vil miste innen dager) mener jeg at hvis jeg var klar til å åpne en konto på 2k, ville jeg sikkert forestille høyere marginer i min handel enn 6 euro og egentlig på det tidspunktet må jeg logge meg med en futures megler av sikkerhetshensyn, særlig nå så mange meglere, inkludert fxcm, tok en stor hit under CHF-fiaskoen. Jeg ignorert deres laquo, vet kundens raquo-samtale som jeg har vært gjennom det med andre tysktalende støtteteam fra andre meglere og sportsbøker, og det har alltid vært trakassering. Tyskland er ikke en tjeneste nasjon og de fleste tjenestepersonell her har alvorlige kommunikasjonsunderskudd som også ble reflektert i min e-post korrespondanse med fxcmrsquos robotic og brainless tysk laquo support raquo team senere. generelt har ive gjort 100 ganger bedre erfaringer med engelsktalende supportpersonale uansett hvilket selskap. Problemet med fxcm er at det som en tysk de ikke engang vil at du skal surfe på deres engelske nettside, etter hvert enkelt klikk spør de deg igjen om du vil bli videresendt til deres tyske nettsted, ignorerer det faktum at noen ppl ikke vil være 2. klasse klienter har å håndtere uutdannede inkompetente tyske ansatte Ebrahim Mirshamsi, Storbritannia, Storbritannia Dato for innlegg: 2015-03-27 Jeg hadde ikke mye problem med FXCM før nylig hvor de plutselig økte sin margin mens min handel var åpen og jeg fikk et marginanrop. Dato for innlegg: 2015-03-24 Avsluttingen av kontoen din uten advarsel og grunn i det hele tatt (spesielt hvis du allerede har fordelt) er som en stor svindel Thatrsquos hva skjedde med meg. Jeg skalper markedet i går og åpner og lukker manuelt på en flyktig EURUSD når jeg plutselig ikke lenger kan utføre en ordre. Neste ting jeg vet er at de avslutter kontoen min uten grunn i det hele tatt. Jeg vet ikke hva som skjer med dette selskapet. Jeg velger dem fordi de er en av de eldste og de største, oppført i NYSE, og at de har den beste fx utdanningen etter min mening. Men alt dette flotte inntrykk og store forhåpninger kollapset på et øyeblikk når de sluttet kontoen min uten gyldig grunn i det hele tatt. Nå etter denne erfaringen føler jeg Irsquom svindlet. det er veldig farlig å håndtere denne typen megler. Vær oppmerksom på Lagt til av Jason Rogers på 2015-03-26 11:12 Takk for at du valgte FXCM, og jeg beklager at vi ikke lenger kan betjene kontoen din. Regnskapet er ikke stengt basert på lønnsomhet. Hvis du har spørsmål om avslutning av en konto, vennligst kontakt email160beskyttet for å diskutere med teamet vårt. Dave. Pennsylvania, USA Dato for innlegg: 2015-03-23 ​​Mitt problem er at jeg kan endre bestillinger når de går live. det er en god følelse når dine bestillinger er åpne, og du kan sette stopper, begrense eller lukke det. det fungerte bra i et par måneder, men 2 av de siste 3 handelsdagene irsquove oppstod dette. Jeg skjønner at du kan ha stopp og begrensninger på oppføringsrekkefølgen, men jeg plasserer vanligvis 8 bestillinger og itrsquos ganske tidkrevende for å gjøre dette så jeg venter til de går live og setter stoppene mine. Lagt til av Jason Rogers på 2015-03-26 11:09 Det høres ut som om det kan være et problem med plattformen som opererer på datamaskinen eller enheten din, og jeg vil gjerne ha vår teknisk support team med å skape dette med deg en på en . Hvis du kan kontakte meg direkte på email160beskyttet, og vi kan hjelpe. Ben V, Utrecht, Nederland Dato for innlegg: 2015-03-20 Jeg har brukt FXCM i 10 dager og hadde stor suksess på turbulensene til USDEUR. Jeg lagde ca 4K på rundt 16 stillinger, og jeg må si at handelsstasjonens webside av FXCM fungerte bra for meg. Det er raskt og jeg liker virkelig oppsettet av programvaren, den har en klar oversikt over hva som skjer, og når du plasserte handler i diagrammet som hjelper deg med å bestemme når du skal avslutte. Jeg overlot det meste av midlene i går av kontoen min med FXCM bare på grunn av den lave aksjekursen på FXCM-aksjer, og jeg vil bare ha pengene mine parkert trygt på banken min. Det tok 24 timer for meg å se pengene vises på bankkontoen min. Handlingen min kan være litt over paranoid fordi selskapet har det bra, og aksjekursen har økt, slik at selskapet ser ut til å gjøre det bra etter USDCHF-katastrofen. Jeg vil prøve en annen megler som har gode anmeldelser på dette nettstedet som bruker metatrader 4-programvaren, men jeg må si at det ikke er så fint disgined og ikke har alle funksjonene som trading staion web fra FXCM, og jeg vil også fortsette å bruke FXCM fordi for meg hadde jeg lykkes med det. Jeg må si at etter at jeg har opprettet en live-konto, får jeg ikke svar på mine e-postmeldinger med spørsmål om programvaren, selv om jeg sender den samme posten 3 ganger i løpet av en uke. Så donrsquot forventer mye av kundesupporten når du har en aktiv konto. Men når det gjelder å kunne tjene penger og ta ut penger i mitt tilfelle, var det enkelt og raskt. Lagt til av Jason Rogers på 2015-03-23 ​​09:52 Wersquore glad for å høre om din trading erfaring med FXCM. FXCM hadde 194.000 aktive handelsregnskap fra vår siste utgivelse for februar 2014, og vi tror at vår plattform og tjenester, akkurat som du har beskrevet, er en viktig årsak. FXCM er ledende innen forexindustrien. Jeg ønsker å beklager eventuelle forsinkelser du har opplevd fra vårt kundesupportteam, og vi setter pris på tilbakemeldingen din. Jeg vil sørge for at ledelsen vår er oppmerksom på tilbakemeldingen din. Vi kan forstå din bekymring over hendelsene 15. januar, og derfor redegjorde vi for planen vår i løpet av inntektsutgivelsen for noen måneder siden. Hvis du ser på lysbilde 10 av presentasjonen som ligger på files. shareholderdownloadsAMDA-13JM9E3834936590x0x815593A8304AB6-E4BF-482C-92B6-E51A894DD4CF031215FXCMQ42014EarningsPresentationFINAL. pdf du vil se at vi har skissert ikke-kjernemessige eiendomspotensielle salgsgevinster som kunne frigjøre kapital på over 250 millioner . Vi ser frem til å dele mer informasjon i fremtiden ettersom den blir tilgjengelig, og vi gleder oss til å betjene kontoen din i fremtiden også Bill, Houston, Texas, USA Dato for innlegg: 2015-03-05 FXCM, post GAIN Capital8230 I har prøvd 9 meglere så langt, noen med demorsquos og noen med ekte kontoer. Irsquom om å finansiere en ny FXCM-konto med 5k som startbilde, da Irsquove har sparket dekkene på deres demo-konto. Bare i dag fullførte jeg en sammenligning av 4 forskjellige populære nettbutikkmeglere og deres etterfølgende diagrammer og etter testing og kontroll og retesting i 6 måneder, finner jeg at FXCM har et veldig enkelt å bruke grensesnitt med anstendig kartlegging. Spredene deres er nominelle til gode over et bredt spekter av meglere og deres kundeservice og finansieringsmuligheter er gode. Er det slippe Selvfølgelig eksisterer dette overalt og irsquom sikker på at de anerkjenner det. De hevder å ha NDD (ingen handlekurv) og rettferdige henrettelser. Irsquove leser tusenvis av anmeldelser på over 3 dusin forex meglere, inkludert DD, NDD og ECN meglere. Vil jeg anbefale FXCM Donrsquot ennå, tiden vil fortelle. Irsquove har handlet i et tiår og er veldig trygg i mine strategier og handelsplaner, så jeg vil gi en ny gjennomgang om noen måneder etter at livekontoen har blitt åpnet og handlet sammen med bestemte proscons og en kort detalj av winlosing trades og en siste pl siden åpningen. Bill8230 ansvarsfraskrivelse og risiko advarsel. Vennligst les. Risiko Advarsel. Handel med utenlandsk valuta på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Ansvarsfraskrivelse All informasjon som er lagt ut på denne nettsiden er vår mening og våre besøkende, og kan ikke gjenspeile sannheten. Vennligst bruk din egen dømmekraft og søk råd fra en kvalifisert konsulent, før du tror og godtar all informasjon som er lagt ut på denne nettsiden. Vi forbeholder oss også retten til å fjerne, redigere, flytte eller lukke et innlegg av en eller annen grunn. Annonser Advarsel Annonsekoblinger vises over hele nettstedet. Enkelte sider på nettstedet kan inneholde tilknyttede lenker for produkter. Disse annonsene og koblingene gjenspeiler ikke oppfatning, godkjenning eller sammenkomst av denne nettsiden eller tilknyttede parter. FPArsquos vurderinger blir aldri påvirket av reklame. Enkelte annonser kan inneholde potensielt misvisende og eller ubalanserte krav og opplysninger som kan mislykkes i å avsløre risiko og andre viktige hensyn som er involvert i spekulativ handel. Spammere blir advart Hvis du spammer FPArsquos-forumene eller vurderingene, forbeholder vi oss retten til å redigere innlegget ditt på noen måte, vi liker å gjøre narr av deg. Ved å spammere oss, godtar du eventuelle endringer vi gjør, og tar ingen juridiske eller andre tiltak mot FPA eller dets partnere for alt vi gjør med eller med din spam. Vilkår Personvern Annonser Media Kontakt oss Kopi Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter reservert. 8482Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter forbeholdt amerikansk og internasjonal lov. FXCM Online Forex Brokers Anmeldelser Forex Peace Army Salut Forex. 41 794 772 417Fxcm Review Besøk siden 6 februar 2017: FXCM bøtelagt 7 millioner av CFTC for å svindle detaljhandel forex kunder. FXCM til deregister fra CFTC. KLIKK HER for å lese og diskutere CFTC-kunngjøringen. 18. august 2016. CFTC har lagt inn gebyrer mot FXCM knyttet til underkapitalisering under SNB-CHF-krisen i januar 2015. En av kostnadene er at FXCM garanterte kundekontoer mot negative balanser. Tydeligvis er denne typen klientbeskyttelse mot CFTC-regler. KLIKK HER for å bekrefte. FXCM er en forex megler. FXCM tilbyr MetaTrader4, Active Trader, Mirror Trader, Ninja Trader og Zulu Trade Top Forex trading plattformer. Fxcm tilbyr over 50 valutapar for dine personlige investeringer og handelsalternativer. POS selskap som stikker deg i ryggen. Verste opplevelsen noensinne. Da jeg begynte å bli bedre til handel, ville de lukke det andre paret, så hvis jeg lukket GBPUSD, ville USDJPY-posisjonen lukke. Andre gang det skjedde, trakk jeg meg og dro til en annen megler. ingen problemer. Svar fra Jason Rogers sendt 15. februar 2017: Vi beklager å se deg gå, men er glad alt går jevnt med din handel nå. Når det er sagt, problemet du beskrev med feil valutapar som ble stengt på plattformen, høres ut som et teknisk problem, og er ikke noe bevisst på vår side. Jeg forstår at du ikke lenger handler med oss, men hvis det ikke er for mye trøbbel, vil vi fortsatt undersøke hva som skjedde for deg. Du kan e-poste som på techsupport AT fxcm DOT com, og en av våre tekniske spesialister vil følge opp. Ingenting annet enn god kjøring, raske uttak og 24 timers metatrader-støtte. SHAME IMHO at CFTC er å stenge dem ned til amerikanske handelsmenn. Ingenting annet enn god service i de to årene med dem. Jaja. Svar fra Jason Rogers sendt 13. februar 2017: Takk for din tilbakemelding, Rex På vegne av alle mine kolleger, vil jeg gjerne uttrykke vår hjerteligste takk til deg og alle våre amerikanske kunder som har vært med oss ​​gjennom årene og ønsker dere alle det beste etter denne overgangen. Selv om jeg ikke kan kommentere NFACFTC-klagen spesielt på grunn av naturen til oppgjøret, kan jeg si at vi har avgjort med NFA og CFTC uten å innrømme eller nekte noen av deres påstander eller krav. En del av oppgjøret vårt med NFA og CFTC var å lukke vårt amerikanske datterselskap, men det vil ikke bli endret for kunder utenfor USA. For våre amerikanske kunder som ønsker å fortsette å handle uavbrutt, har FXCM og GAIN inngått en endelig avtale for GAIN for å skaffe seg klientbase av FXCM039s amerikanske operasjoner. Transaksjonen er underlagt godkjenning fra myndighetene. FXCM og GAIN arbeider for å bestemme tidspunktet for kontooverføringen og forventer å gi ytterligere informasjon i den forbindelse i de kommende dagene. Vi vil i interimsperioden fortsette å betjene våre amerikanske kunder og sørge for toppkvalitetsutførelse i avventning av salg av kundekonto og forretningsavbrudd. FXCM vil også arbeide flittig for å være sikker på at en kontoovergang til GAIN039s handelsmerke, FOREX, vil være ordnet, rask og sømløs. Fire våre kunder utenfor USA, vær oppmerksom på at FXCM ikke ville ha hatt mer enn 200 millioner dollar i tap under SNB-flash-krasjet, hadde det vært å ta den andre siden av klienthandler i motsetning til så mange av DD-firmaene i bransjen. Vi har gjort vår eksekveringsstudie offentlig i Storbritannia, som kan ses her, og er en gjennomsiktig sammenligning av FXCM039s faktiske utførelse vs toppleder futures meglere og interbankmarkedet: bit. ly2di2WEC Siden FXCM USA ikke har vært en bidragsyter til totalresultatet for fast de siste årene, vil FXCM målrette betydelig kostnadskutt ved å lukke den amerikanske enheten. Spesielt vil uttak fra denne virksomheten frigjøre ca 52 millioner i kapital. Vi vil bruke provenuet fra alle salg av amerikanske kontoer, samt den store mengden regulatorisk kapital som nå er bundet, for å redusere balansen i lånet vårt fra Leucadia. Med reduksjonen av denne lånebalansen, sammen med salg av ikke-kjernevirksomheter som tidligere ble kunngjort, kunne FXCM være i stand til fullt ut å betale Leucadia-lånet innen utgangen av dette året. Med denne utgangen vil FXCM være i en bedre posisjon til å betjene våre internasjonale kunder og fokusere på våre lønnsomme datterselskaper: ir. fxcmreleasedetail. cfmReleaseID1011502 Vårt fullstendige finanser finner du her ir. fxcm, og vi vil kunngjøre vår 4. kvartal og helårs 2016 økonomi i De neste ukene. Beregnet som svindel ved Forex Peace Army INVESTTECH TIMELINE OG EVENTS: Konto 9752 Jeg kjøpte først Fapturbo på 011909. Fapturbo er en automatisert handelsrobot som handler Forex-par, i henhold til proprietære innstillinger. Også kjent som en ekspertrådgiver, fungerer Fapturbo automatisk ved å gå inn og ut av handler automatisk, noe som betyr at man må ha en datamaskin hele tiden eller leie en tjeneste for å gjøre dette for deg, for eksempel VPS (Virtual Private Server ). Jeg holdt en datamaskin på 245, slik at Fapturbo kunne handle. Min første megler var litt treg i å utføre handler og hadde større marginer enn Fapturbo trengte. En av techs på Fapturbo foreslo Investtechfx (ITFX) fordi de hadde mindre sprøyter og femfigurige pips. Dette tillot Fapturbo å skalpe flere handler med mindre sprer, og dermed øke oddsen for profittrade. Jeg kontaktet Investtech i mai 2009 og sendte dem totalt seks innskudd i følgende beløp på følgende datoer: 052909 3.000 via bankoverføring fra Pacific Western Bank 081509 1.400 via PayPal 082009 3.000 via bankoverføring fra Pacific Western Bank 061810 4000 via Pacific Western Bank 010810 10.000 via overføring fra Scottrade (Stock Broker) 081810 3000 via overføring fra Pacific Western Bank Således var de totale innskuddene 24.400. (Jeg ser etter et annet mulig innskudd på. For det jeg ikke finner papirarbeidet. Investtech indikerte at mitt innskudd var over 25K.) Til Investtechs kreditt, for noen av innskuddene, krediterte de kontoen min 10 som innskuddsbonus. De gjorde ikke dette for hvert innskudd, og jeg har ikke en personlig oversikt over hvor mye de ga meg, bare at det skjedde noen ganger og ikke for mer enn ti prosent (Se nedenfor for en liste over disse bonusene basert på data sendt av Investtech ). Jeg brukte disse bonusene til å handle, og genererte Investtech-provisjoner på tusenvis av handler over 14 måneder. (Jeg så i en av de dataarkene jeg hadde generert over 52K i provisjoner for Investtech.) Jeg lastet ned handelsplattformen MT4, som Investtech ga og deretter installerte Fapturbo med hell. Dermed begynte min handelsopplevelse i mai 2009 med Investtech. Klagen 1: Investechfx rekrutterte meg som en ny USA-handelsmann når de ikke var registrert med CFTC eller NFA. Investtech var veldig begeistret for at jeg åpnet en handelskonto med dem. Som nevnt ovenfor tilbød de bonusincitamenter og støttet fullt ut bruken av EAer. I mitt tilfelle hevdet Investtech å ha hundrevis av klienter over hele verden som med hell bruker Fapturbo. Investtech var også nyttig i å gi teknisk støtte, i utgangspunktet, men i løpet av de neste fjorten månedene ga mindre og mindre. Til slutt var de svært vanskelig å nå og returnerte ikke e-postforespørsler, noen ganger i uker. Mange ganger hadde jeg tekniske problemer med programvaren og ringte for hjelp. I stedet for å snakke med teknisk støtte, nådde jeg vanligvis resepsjonisten, hvis eneste tekniske kunnskap syntes å gjenspeiles i de gjentatte uttalelsene, Slå av datamaskinen og start den på nytt. Etter en tid mottok jeg vanligvis e-post fra investtech med instruksjoner, for det meste at kontoen min hadde blitt tilbakestilt, og at jeg skulle prøve programvaren igjen. Det løst vanligvis mine problemer. Kontoen min vokste helt opp til over 42.000 (egenkapital), deretter krympet, helt ned til rundt 19.000 (egenkapital), vokste igjen tilbake til 37.200 (egenkapital). Dette skjedde over åtte eller flere måneder. Denne 37.200 var min egenkapital som er, etter å ha avsluttet alle handler, selv de som tapte penger, ville jeg ha en gjenværende balanse på 37.200 i min konto. Hvis mine eksisterende handler løst i min favør, ville min egenkapital ha vært betydelig høyere. Dette var min forståelse av hvordan programvaren presenterte mine økonomiske data fra begynnelsen, som flere ganger ble bekreftet av Investtech-ansatte via telefon. Jeg handlet om 10 til 15 bransjer per dag med roboten i gjennomsnitt og en annen 5-10 per dag alene ved hjelp av kartanalyse. Nesten alle roboter handler stengt samme dag som de ble startet. Egenkapitalverdien på min konto ga mange økonomiske oppgang og nedturer over mange måneder. Men i en gitt uke flyttet markedet ikke noe for noe stort tap, spesielt siden mine stillinger ikke var store eller mange på slutten av en gitt dag. I en gitt uke vil balansen min være opp eller ned med bare rundt 1200. Enhver viktig bevegelse, som nevnt ovenfor, ville være over måneder og måneder, slik det har vært tilfelle gjennom min nåværende tvist. Klager 2: Investtech ville ikke sende meg noe utbytte av kontoen min. Rundt juni 2011 ringte jeg Investtech og ba om at de sendte meg 5000 fra min konto for å dekke familiemedisinske utgifter. På den tiden var egenkapitalbalansen omtrent seks ganger så stor. De returnerte ikke anropet mitt i omtrent to uker. Jeg sendte forespørselen, men fikk en telefonsamtale fra en gentleman med en sterk aksent, og sa at jeg ikke kunne trekke penger. (Jeg har gjennomgått notatene mine og kan ikke finne navnet hans, men fra minnet tror jeg at han heter Alan.) Han sa at jeg hadde blitt satt i VIP-klubben, og at jeg ikke kunne trekke penger i ett år fra da jeg hadde oppnådd en balanse på 25 000 eller mer. Han uttalte at jeg kunne trekke penger i august 2011. Jeg hadde aldri hørt om dette, en megler som ikke tillot en investor å trekke tilbake sine egne penger. Denne investtech-representanten uttalte at disse vilkårene var på nettsiden. Jeg har aldri funnet dette på nettsiden. Han fortalte meg å bare fortsette å handle. Jeg følte meg som om kontoen min hadde blitt kapret, men siden jeg ikke kunne få noen penger og jeg var profiterte, fortsatte jeg med å handle. Klager 3: Investtech sendte meg feiloppgraderinger som deaktiverte handelsprogramvaren for både manuelle og robotteknik. Investtech kunne ikke løse de tekniske problemene som ble opprettet av disse oppgraderingene. I mai-juni 2011 begynte Investtech å sende oppgraderinger til MT4-plattformen. Den første installerte seg godt og påvirket ikke noe som er, mine diagrammer og innstillinger forblir intakte og Fapturbo fortsatte å handle automatisk. Den andre oppgraderingen slettet ut diagrammer og innstillinger, selv om Fapturbo fortsatt jobbet etter at jeg installerte alle kartene og innstillingene på nytt. Den tredje oppgraderingen deaktivert MT4. Jeg kunne ikke få det til å holde mine innstillinger og Fapturbo ble uregelmessig, handlet bare litt, men vellykket da det handlet. Klager 4: Investtech ville ikke lukke handler over telefon når det ble spurt, til tross for å ha gjort så mange ganger historisk. Klager 5: Investtech ga ingen teknisk støtte etter timer, til tross for å si på tidspunktet for kontoåpningen at slike eksisterer 245. Klag 6: Investtech klarte ikke å lukke kontoen min i tide. 8. september 2011 opplevde San Diego, California, så vel som de fleste av Arizona, deler av New Mexico og øvre vest Baja California, Mexico en massiv strømbrudd som varte i omtrent ti timer. Dette førte til at min datamaskin og Fapturbo stoppet. Da jeg kom hjem fra jobb, ringte jeg Investtech for å sjekke mine stillinger, fryktet at Fapturbo hadde åpnet stillinger, da ble deaktivert og ikke kunne lukke stillinger når det trengte. Jeg ringte klokken 8:00 PST (klokken 11:00 på Toronto), og snakket med Kevin Chan, som sjekket kontoen min, og sa at det ikke var nye åpne stillinger opprettet av Fapturbo. Han bekreftet min egenkapitalbalanse i det øyeblikket som 37, 233. Jeg fortalte at MT4 ikke lenger jobbet og lukker alle mine stillinger for å beskytte dette beløpet. Kevin informerte meg om at han ikke hadde myndighet til å gjøre det, og at det ikke var noen i tjeneste som kunne som det var etter timer. Jeg ble overrasket over at det ikke var noen på vakt for nødsituasjoner da Forex-markedet er åpent 245. (Da jeg åpnet kontoen min med Investtech i mai 2009, ble jeg fortalt at det var teknisk stab på plikt 245. Dette var en del av Investtechs salg tonehøyde.) Men siden jeg ikke var i fare for å miste, gjorde jeg ingenting, bortsett fra å avbryte all dagens og fremtidig handel. På denne tiden hadde jeg om lag syv til ti gjenværende åpne handler for en negativ saldo (AKA Floating PL) på ca 7K-8K. Dette, pluss 35K, utgjorde totalbalansen på ca 43K. Klager 7: Investtech slått av nettsiden sin før de tok på seg problemene mine. Jeg var forferdet over den dårlige teknologiske støtten, spesielt fordi MT4 ikke var lenger pålitelig, så klokka 09152011 kontaktet jeg Investtech igjen denne gangen via e-post, og ba dem lukke alle mine stillinger og videre for å lukke kontoen min. Jeg ventet at balansen min ikke var mindre enn 35.000 på grunn av normale markedsfluktuasjoner over en uke (43K minus 8K i åpne negative handler er lik 35K i egenkapital). Jeg mottok en epost fra Investtech kl 09152011, en halv time senere, og angav at kontoen min hadde blitt tilbakestilt. De sendte meg et midlertidig passord (fx847). (I hvert fall anerkjente de MT4-programvaren ikke lenger fungerte før de ble løst.) Etter å ha fulgt instruksjonene, logg jeg meg inn, men klarte ikke å få MT4 til å fungere. Det syntes å være død. Jeg redegjorde for at det var for ødelagt, ettersom programvare kan bli fra tid til annen, i dette tilfellet fremkommet av sekventielle oppgraderinger fra Investtechfx. Jeg hadde ikke handlet siden morgen 8. september, så jeg avinstallerte MT4, og så gikk til Investtechs nettsted for å laste ned en ny kopi, og trodde jeg kunne ta opp handel igjen med en brukbar kopi og en ny PW (passord). Investtechs nettside hadde et banner rett midt på åpningssiden, og angav at de ikke lenger jobbet med amerikanske kunder. Ingen av knappene jeg vanligvis bruker til å laste ned MT4 fungerte. Jeg var låst ut. Den 16. september 2011 sendte jeg en annen epost som ber om Investtech lukk kontoen min, ikke tilbakestill den. Den 20. september mottok jeg en e-post fra Investtech som sier at en del av kravet om kontosetting er å lukke alle åpne posisjoner, slik at vi kan sende forespørselen til clearingavtalen som skal ferdigstilles. Dessverre er vi ikke i stand til å lukke stillingene for kunder under noen omstendigheter. Dette har ikke vært min erfaring med Investtech i 14 måneder. De har stengt mange individuelle stillinger, spesielt når MT4 har misforstått. For eksempel, mellom datoene 07192010 og 08272010, har Investtech manuelt stengt tjuefire handler på telefonforespørselen min fordi programvaren ikke ville. Den 21. september 2011 sendte jeg en annen e-post til Investtech, og informerte dem om at jeg ikke kunne lukke mine stillinger (fordi programvaren var defunct og jeg kunne ikke laste den ned fra Investtechs nettsted). Jeg hadde også kalt Investtech og snakket med resepsjonisten dagen før. (Jeg hadde urelaterte dataproblemer og hadde bare e-post for kort tid.) Resepsjonisten uttalte at Investtech ville lukke alle stillingene i kontoen min, men ville ikke sende meg penger via PayPal (det er den billigste måten å unngå overføringsgebyr) fordi balansen var for stor. Hun uttalte at balansen var over 35.000 (egenkapital). Så, i min e-post, ga jeg informasjon for å overføre hele saldoen til min kredittforening. Klager 8: Investtech tok tilbake handelspremier som ble gitt for å oppmuntre innskudd og handler. Senere på dagen, 21. september 2011, mottok jeg en e-post fra Investtech som angav at de hadde lukket alle mine åpne stillinger, og justert bonusen i mengden 1000 fra kontoen din, som ble gitt til deg bare for handelsformål. Det siste innskuddet jeg foretok til Investtech var over et år tidligere, og de tenkte nå å ta tilbake bonusen, som også gjorde dem tusenvis av dollar i provisjoner (jeg så i en av datasammendragene jeg klarte å sette sammen på egen hånd , ved å bruke dataene deres, har jeg generert over 52K i provisjoner for Investtechfx.) Det var aldri nevnt i alle mine kontakter med Investtech at disse handelsbonusene ville bli tilbakekalt, en gang gitt, og pleide å være til nytte for oss begge. I denne samme e-posten spurte Investtech om igjen mine overføringsinformasjon, som jeg oppgav. (Jeg kommenterte at de ikke hadde noen integritet, med henvisning til tilbakekjøp av handelsbonusen gitt tidligere.) Den 22. september 2011 mottok jeg en e-post fra Investtech med angivelse: Vi har videresendt hele saldoen til bankkontoen under ditt navn, og kontoen din har blitt stengt. Forutse behovet for poster for 2011-skatt, 23. september 2011, sendte jeg en e-post til Investtech og ba om informasjon om historikken til kontoen min. I 2010 lastet jeg ned dette fra nettsiden og viste et overskudd på rundt 10.000 for 2010. Jeg betalte skatt på dette beløpet til våre IRS, og jeg ventet tilsvarende gevinster for 2011. Investtech reagerte ikke, og jeg hadde frem til dette punktet , ikke vært i stand til å få tilgang til noen oversikt over transaksjoner. Klager9: Investtech holdt 28.776.88. I mellomtiden ble midler overført til min kredittforening, via ledning. Overført beløp var 8 456,12. Jeg sendte umiddelbart en e-post til Investtech som sier at 8.800 hadde blitt sendt (typisk kunne ha vært 8.400) og spurte om de kanskje hadde sendt penger fra feil konto, også for å sende resten. (På 09082011 angav Kevin Chan at kontoen hadde 37,233 i egenkapital. Det minus 8456.12 tilsvarer 28.776.88.) Senere den dagen sendte jeg en ny e-post og reiterte feilen deres og ba dem om å sjekke bankrutenummer og sende meg poster for skatt, og nå regnskapsmessige formål. Også den 23. september 2011 sendte jeg en generell forespørsel til osc. gov. on. ca, og spurte om dette byrået regulerer Investtech, og informerer dem om at jeg tror jeg har vært, stor tid og undersøker mine alternativer. Den 24. september 2011 sendte jeg en annen e-post til Investtech, og re-iterating kontokontrollen, feil overført beløp og forespørsel om informasjon om hvordan du konfigurerer MT4 for å få skatteinformasjon. Jeg spurte også Investtech som var deres regulerende byrå. 25. september 2011 mottok jeg en e-post fra Investtech, med angivelse av at dine henvendelser er videresendt, vil en av våre kontoansvarlige være i kontakt med deg innen i morgen. Takk 26. september 2011 mottok jeg en detaljert e-post fra Lisa Marie Simard, tospråklig lederforespørger, Ontario Securities Commission, som jeg senere ringte og fikk mer informasjon om hvordan å forfølge Investtech. Hun sa også at et sak vil bli åpnet (Case20110926-8863) videre, at saken også ble kopiert til Håndhevelsen av OSC. Også den 26 september 2011 mottok jeg en e-post fra Investtech som angav at de hadde forsøkt å nå meg via telefon på mine to telefonnumre, uten suksess. Mine to telefonnumre (ett arbeid, en celle) har begge telefonsvarere knyttet til dem. Det er ingen feilfunksjon, og det var ingen stemme eller andre meldinger på noen av dem fra Investtech. 27. september 2011 mottok jeg en annen e-post fra Investtech som sier at vi har forsøkt å kommunisere med deg i nesten 4 dager. weve (sic) kalt følgende tall (begge var korrekte). Igjen var det ingen meldinger på noen av mine telefonsvarer. I denne e-posten uttalte Investtech også at Weve ikke hadde svar på tidligere e-post eller telefonmeldinger. Vi er henne (sic) for å assit (sic) deg angående dine bekymringer og problemer med kontoen din. Som dokumentert ovenfor, var det mange, mange svar via e-post, Investtech ga et gratis 800-nummer for å ringe til direkte å snakke med en kontoadministrator. På 09272011 kom jeg endelig til Jacob, som uttalt at en fullstendig regnskap skulle bli gitt, men at det ville ta 30 dager å avgjøre denne saken. Første og andre uker i oktober 2011 var uneventful, bortsett fra at Jacob på Investtech returnerte mange telefonsamtaler, angivelig forsøkte å samarbeide med å løse problemet mitt. Han sendte en e-postbeviset PDF-fil på ca 188 sider (ifølge ham), og at jeg burde se den over. PDF-filen vil ikke åpne. Det ødela e-postprogrammet mitt (Outlook). Jeg kan åpne alle andre PDF-filer, men denne ga meg en feilmelding om at dataene var skadet. Jeg sendte en e-post til Jacob hos Investtech og ba om å sende en ukomprimert PDF-fil. Jacob sendte meg også en link for å laste ned en demoversjon av Investtechs MT4-programvare, for å få tilgang til dataene mine i CSV-format (for Excel-analyse). Jeg installerte demo-programvaren vellykket, men mitt brukernavn (FN) og passord (PW) virket ikke. Jeg sendte Jacob en forespørsel til min FN og PW. Jacob ba også om at jeg fjernet klagen min om Investtech på 100ForexBrokers, som jeg postet på 10022011. Den 15. oktober 2011 sendte jeg en epost som ba om at min klage på 100ForexBrokers ble fjernet da Investtech kommuniserte med meg om å løse mine problemer med dem, men at jeg ville legge det inn igjen med ytterligere informasjon, bør jeg ikke motta full refusjon fra Investtech. Jeg bemerket også at det var flere andre klager på denne nettsiden, mest om Investtech, refunderte ikke pengene sine. Jacob sendte også dataene i en annen PDF-fil, som åpnet. Men når konvertert til xml filformat, viste Excel det i deler, som jeg vil analysere når jeg lærer mer hvordan jeg bruker Excel. (Se vedlagt for resultater av dataanalyse gjort for hånd.) I går hadde jeg en e-post og telefonsamtale med offiser Furat Dinkha med det kongelige kanadiske monopolet (RCMP) om denne saken. Han ba om at jeg sendte ham denne fortellingen, og dataene Investtech sendte meg. Jeg overholder i dag 10152011. Jeg sender ham e-posten med den ødelagte PDF-filen, og vil på hans forespørsel sende ham all e-post fra Investtech. Jacob på Investech sendte meg en vellykket link til MT4-programvaren, Demo-versjonen omtrent en uke senere. Jeg åpnet denne demonstrasjonen, men det var ingen data i Demo-programvaren. Jeg så ikke noe om å legge inn min FN og PW inn i Live-kontosiden, men før eller senere prøvde jeg dette, bare fordi ingenting annet virket. Dette åpnet dataene mine, som jeg hadde til hensikt å bruke til å lage rapporter og undersøke dette problemet. I rettferdighet sa Jacobs e-post om å konvertere demoen til en Live-konto, som jeg først savnet. Klager10: Data i MT4 kan ikke tabuleres eller manipuleres for å analysere. Dataene ser ut til å være ufullstendige. Den 29. oktober 2011 begynte jeg å se DemoLive-dataene, og tenkt å laste den ned i en fil for utskrift andor bruk i Excel. I denne versjonen av dataene, ved hjelp av MT4-programvaren, var det ikke noe alternativ å gjøre enten (sorter, skriv ut osv.) Dessuten syntes dataene å være ufullstendig, det manglet en liste over alle handler fra begynnelsen av min handlet med Investtech i mai 2009. Videre var min hensikt å begynne med et øyeblikksbilde den 8. september 2011, og deretter å se på hver lukket handel fra den datoen fremover. Jeg hadde bare syv til ti åpne handler på den tiden (gjennomsnittlig er omtrent åtte på daglig basis), med en egenkapital på 35K til 37K og en balanse på 43K (43K minus den flytende PL på ca 8K). Det burde vært en lett sak å følge noen handler fra 8. september da jeg sluttet å handle, og noen datoer senere, spesielt fra 15. september (andre forespørsel om å lukke kontoen min), eller til og med 21. september, det var datoen Investtech anerkjente å lukke mine stillinger. Men alt dette var ikke mulig med dataene i DemoLive-versjonen av MT4. Programvaren tillot ikke manipulering av dataene, slik at jeg ikke kunne fullføre analysen min ved hjelp av programvaren. Som nevnt, sendte Jacob dataene tilbake via en annen PDF-fil 16. oktober, men på grunn av familiens sykdom kunne jeg ikke se på den til 29. oktober. Han har flere ganger i telefonsamtaler de to siste ukene lagt vekt på at vi bare har begrenset tid til å gjøre et krav om problemhandler med forsikringsselskapet. Selv om et ekte forsikringsselskap kan eller ikke eksisterer, er min bekymring med det Investtech har gjort for å senke egenkapitalbalansen med 28K. Så, 29. oktober 2011, så jeg først på DemoLive-dataene og sammenlignet antall bransjer som ble oppført i 2010, med en fil jeg allerede hadde. Dette var i form av en utskrift jeg opprettet for 2010-skatt. Jeg måtte telle antall handler i filen min og sammenligne det med antall handler i DemoLive-programvaren. Jeg gjorde dette for hånd. Jeg tror antall handler er omtrent like. Jeg regnet 2300 i filen min og ca 2250 i DemoLive-dataene. Forskjellen på 50 filer kan skyldes trette øyne, men bare for å være trygg, når alt er ferdig, Jeg liker å bruke en mer sofistikert programvare for å sammenligne handelen, en etter en, for å sikre at ingen ble lagt til eller utelatt. Jeg har ikke slik programvare til rådighet, men dømmer fra funnene mine fra år 2011, jeg synes det er en god ide å være grundig (se nedenfor). Også bemerket jeg at mine totale innskudd til Investtech var 25.400. Investtech ga meg kreditter for overføringsgebyr refusjoner og innskudd bonuser, totalt 1.940, for en total handelskreditt på 27 340 (25 400 1 940). Jeg kunne bare tegne 24.400 innskudd og 1000 i bonuser, så Investtech ga meg litt ekstra et sted underveis. Klager11: Investtech lagt til, og deretter stengt over femten ekstra handler som jeg ikke gjorde, og dermed forsøke å gjøre dataene støtte deres tilbakeholdenhet ved saksdekning. Deretter så jeg på DemoLive-dataene for 2011. Husk at jeg sluttet å handle med MT4-programvaren etter å ha plassert to manuelle handler 8. september 2011. Jeg spurte Investtech om å lukke alle åpne handler fra den datoen. Jeg hadde omtrent åtte åpne handler og 35-til-37K i egenkapital, selv etter at alle åpne handler skulle lukkes. Investtech lukkede alle åpne handler i kontoen min 21. september og skulle ha hatt å stenge bare om lag åtte (mellom syv og ti - min og maks rekke handler åpnet på slutten av hver handelsdag i gjennomsnitt). Da jeg så på DemoLive-dataene, fant jeg ut at Investtech hadde stengt tjuefem handler. Investtech stengte minst femten og sannsynligvis opp til mer som atten bransjer som ikke eksisterte på sluttbruket mine som tilsynelatende var kunstig opprettet og deretter stengt av Investtech. Alle tjuefem handler stengt med tap - totalt tap av. (Det var alt jeg kunne finne, sortering av alle handler for hånd.) Jeg anslått tapet av mine legitime åtte handler til å være omtrent 7K-8K, så forskjellen på det jeg trodde var mine åpne (tapende) handler og hva Investtech lukkede er omtrent 27Kritt nær beløpet min konto er kort. Videre analyse viste noen interessante funn. De tjuefem falske handler daterte fra 04122011 til 09122011. Sju av handlingene fra 09092011 til 09122011 oppstod da min programvare var deaktivert, og datamaskinen var slått av. Med andre ord kunne det ikke vært noen handler i løpet av denne tiden. Et annet interessant funn: det var fjorten handler som tilsynelatende startet før 09082011. Av disse var alle bare to for .30 pips. To handler på eller etter 09082011 var også for .30 pips. Jeg kommer til å kjenne dette nummeret fordi det er flere ekspertrådgivere på nettet som selger råd om hva valutaparene skal handle og hva de skal unngå. Dess. 30 pips er avskjæringspunktet, ifølge en kilde, hvor risiko og fordeler krysser. Det er også kryss over punktet psykologisk, som representerer min tillit til sannsynligheten for at en handel er lønnsom. I løpet av 2011 gjorde jeg hundrevis av handler som spenner fra .01 pips til 10.0 pips (sistnevnte, og en annen handel på 5,00 pips, var ulykker fra å trykke feil knapper). Fra 042901 til 060110 eksperimenterte jeg med mange pipverdier, og handlet 18 ganger på .30 pipnivået. Etter den tiden handlet jeg med .30 pips som min handelsverdi, svært få ganger, etter råd fra ekspertene. I stedet handlet jeg mye lavere verdier når man handlet manuelt (.01 til .25 pips) og mye høyere verdier når robotten kunne handle (.50 gjennom det meste 3.00 pips). Med andre ord, de fleste om ikke alle .30 pip-bransjene var ikke mine. 29. oktober 2011. Jeg lærer Excel og vil bruke den til å legge til de ulike kolonnene av data i PDF-filen sendt av Jacob. Jeg mistenker at totalene vil være riktige, men jeg liker å lære Excel uansett. Dette og de ovennevnte erfaringene med Investtech er gode nok grunner til å lære programmet. 30. oktober 2011. Vedlagt er en egen WORD-fil med de tjuefem mistenkte transaksjonene som resulterer i tap på 27K. Dette ble også sendt til Investtech, samme dato. Også vedlagt er den nyere PDF-filen sendt av Jacob på Investtech med mine handelsdata. Denne filen ser ut til å være intakt. 1. november 2011. Mottatt en e-post fra Jacob hos Investtech med angivelse av filen sendt 30. oktober 2011, med de 26 transaksjonene blitt mottatt, og at det ville bli undersøkt. Klager12: Investtechfx klarte ikke å gi kritisk informasjon, spesielt kontaktinformasjonen til forsikringsselskapet de angivelig ansette for å sjekke om handelen. 12. november 2011. Sendte InvesttechJacob en e-post med angivelse av at jeg ikke har hørt noe tilbake fra dem, til tross for at de sendte e-postmeldingen om de 26 transaksjonene for to uker siden. I denne eposten har jeg også bedt om navnet og kontaktinformasjonen til forsikringsselskapet Jacob, som refererte til den som angivelig vil undersøke feilaktige handler. Jeg ønsker å undersøke dette selskapet og dets forhold til Investtech videre. 18. november 2011. Mottatt to e-poster fra Jacob på Investtechfx, en som sier at de tjuefem handler ble undersøkt og bekreftet at de ble laget fra datamaskinen min. Den andre e-posten jeg ba om, fjerner jeg negative anmeldelser på et nettsted. 19. november 2011. Jeg sendte følgende e-post som svar, og dermed avsluttet kommunikasjonen min med Investtechfx, inntil ovennevnte er arkivert med aktuelle juridiske, kriminelle, offentlige og andre organer. Jacob, jeg ser ingen grunn til å fortsette kommunikasjonen. Denne dataloggen du sendte inneholder mange handler som ble gjort da datamaskinen var slått av, som dokumentert andre steder. En handel i den første gruppen av handler ble gjort på en lørdag (08062011. Ingen handler kan gjøres i et lukket marked.). Du ser ut til å ha betydelig temerity. IP-adressen i dataloggen din som er knyttet til handelen, ifølge min ISP, er ikke min. (Din tilhørende IP-adresse for kontonummeret mitt er 70.181.153.149. I virkeligheten begynner mine IP-adresser med enten 68. 6. eller 192. avhengig av om ruteren eller Internett-leverandøren tilordner dem.). Min største klage mot Investtechfx er at du ikke klarte å lukke kontoen min 8. september 2011 da jeg ringte og snakket med Kevin Chan, da han oppgav min egenkapital (faktisk kontanter tilgjengelig på min konto) var 35K. Jeg er også ganske forferdet over at du tror at lukkende flytende PL-bransjer endrer egenkapitalen. Egenkapital er tallet som reflekterer den faktiske saldoen (kontanter), med tanke på alle åpne handler, lønnsomme eller ikke. Å lukke åpne handler senker balansen, som blir den samme som egenkapitalen når alle åpne handler er stengt. Dette har vært tilfelle med MT4 siden dag en av min handel. Bare en gang i min 14 måneders handel med Investtech, døde min Equity til 19K, og det gikk tilbake til 25K i løpet av en måned, da egenkapitalen ikke svinger så mye når handelen lukkes daglig (med roboten) eller er minimal i antall som når jeg handlet manuelt). Du har konsekvent manipulert, manøvrert og unngått sending av forespurte penger, ved hjelp av falske grunner (VIP-medlem), og nå tydelig svindel. Jeg har aldri opplevd noe slikt i mitt liv. Du vil høre fra andre parter om våre erfaringer. Du trenger ikke å kommentere. Jeg tror vi er ferdige med denne delen av samspillet vårt. Sist oppdatert: 11192011 Steve Griggs 210 S. Juniper St. 205 Escondido, CA 92025 USA 760.746.8355 sgriggscox (Investtechfx har også blitt saksøkt i en sivil handling fra CFTC. Se opp: Commodity Futures Trading Commision vs. Investtechfx technologies, Inc. ) (Investtechfx er vurdert som SCAM av forexpeacearmy) InvestTechFX InvestTechFX Review Siste forex meglere Forex trading har et høyt nivå av risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Før du tar del i handel med valuta, vennligst gjør deg kjent med sine spesifikasjoner og alle de risikoene som er forbundet med det. All informasjon om ForexBrokerz er kun publisert for generell informasjon. Vi gir ingen garantier for nøyaktigheten og påliteligheten av denne informasjonen. Enhver handling du tar på informasjonen du finner på denne nettsiden, er strengt på egen risiko, og vi vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade i forbindelse med bruken av nettstedet vårt. Alt tekstlig innhold på ForexBrokerz er opphavsrettsbeskyttet og beskyttet etter immateriell rett. Du må ikke reprodusere, distribuere, publisere eller kringkaste noen del av nettstedet uten å angi oss som kilde. ForexBrokerz hevder ikke opphavsrett over bildene som brukes på nettstedet, inkludert meglerlogoer, bilder og illustrasjoner. Forexbrokerz nettsted bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bla gjennom nettstedet godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Les våre personvernregler.

Comments